Hvem er jeg

At skabe den ultimative (online såvel som offline) kundeoplevelse er en rejse med mange delmål. Fra at få kunden ind i butikken over at hjælpe denne til at finde den rigtige vare, sælge produktet nemt og bekvemt, sørge for at ordren når frem og til at forvandle kunde til stamkunde.

Jeg har stor erfaring med alle dele af kunderejsen og er ikke bange for at hjælpe til i lageret, hvis der er brug for brandslukning. Samtidig har jeg som usnobbet kommunikationsmand det teoretiske overblik og overskud, så kræfterne bruges hvor det giver bedst udbytte.

En del af min viden har jeg fra kulturformidleren.dk, som jeg startede i 2010. Bloggen er det perfekte sted til at afprøve idéer og finde samarbejdspartnere. nævnes Have Kommunikation, Magistrenes A-kasse og Bloggers Delight.

Hvis du vil vide mere om min erfaring, kan du læse med på listen herunder.

- Drift af websites i forskellige CMS systemer
- Google Analytics & Google Search Console
- Content marketing
-Influencer marketing
- Email marketing
- SEO optimering
- SoMe: Facebook, Instagram, Twitter og Pinterest
- Fotografering, video og podcast
- Adobe pakken og Office
- Kundekontakt både B2C og B2B

jais ikkala cv
Download mit CV